När man vaknar av regn men inte av väckarklockan....

Japp det var precis det som hände imorse. Klockan fem på morgonen vaknade både Fredda och jag av att det regnade som aldrig förr och det smattrade mot rutan så att man trodde någon kastade småsten på den. Fredda var tvungen att gå upp och leta efter öronpropparna för att kunna somna om. Jag somnade om efter ett tag och sen kommer jag inte ihåg nånting före att Fredda vänder sig om och säger: Du vet väl att klockan är över nio va?

Neeej det vissta jag inte för då skulle jag liksom ha varit på jobbet. Hade inte han väckt mig hade jag kunnat sova hur länge som helst. Har varit sjukt trött den här veckan och ringarna under ögonen har bara blivit mörkare så jag behövde verkligen sova. Idag har jag känt mig mycket piggare och har kunnat jobba som en galning hela dagen. Fan man borde kunna bestämma över sin arbetstid mer och inte behöva jobba minst 40 timmar i veckan.

Hade tänkt att jogga och rösta idag efter jobbet men det slutade med att vi tvättade och storhandlade och åt middag och sen var den kvällen slut liksom. Imorrn är det fredag vilket känns skönt men har så mycket som jag inte hunnit med och sen kommer Freddas föräldrar senare på kvällen och stannar tills på måndag.

På lördag ska vi äntligen ta oss till ikea och köpa en 90 säng till vår nya sänggavel! Nu är det bara att hålla tummarna för att själva gaveln inte är för svår att sätta ihop samt att den sen håller ihop haha. Köpte den ju på blocket så man vet ju aldrig man köpt men fin är den ju i alla fall!

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Fredda

Hmm, jag har en väldigt snarlik text på min bloggsida... Du kanske vill kolla in den? Mys i sängen i helgen sen! =)

2010-09-17 @ 09:00:56
URL: http://freddainthesky.blogg.se/
Postat av: Sussie

Jaa den var lite väl lik min din lilla copycat!

2010-09-17 @ 20:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0