Gröna Lund och Femkamp på liv och död

Igår var jag, Mattis, Fredda och Johan på Grönan och körde femkamp och drack lite och hade trevligt! Jag har alltid trott att jag saknar den där tävlingsgenen men igår kickade den faktiskt in lite. Kände att det hade varit väldigt skönt att klå killarna men på grund av en sned "bazooka" kom jag bara trea.... Men jag förlorade inte i alla fall och Fredda som gjorde det straffades med att behöva äta en sockervadd utan att slicka sig runt munnen ha ha! Något han misslyckades med efter ungefär halva dock. Det är verkligen en ren reflex som är sjukt svår att motstå. Johan som vann belönades med öl av alla och var mycket nöjd.

Obligatorisk var vätskekontroller under femkampen och när vi satt på Kryddhyllan i godan ro så kom plötsligt ett helt gäng med kändisar och slog sig ner vid bordet intill. Bland dessa fanns Filip och Fredrik, Peter Magnusson och David Hellenius mfl. Så uppträdde ju Eric Saade på scenen och på hemvägen såg vi Sibel vid tunnebanan så det var mycket kändisspotting igår!

Nu ska vi snart åka till Johanna på kattungsafari i Skarpnäck och det ska bli mysigt. Hoppas någon somnar i mitt knä. Kommer nog bli svårt att motstå att ta hem en... Men katter ska leva ute tycker jag.

Imorrn drar veckan igång igen och som vanligt är den smockad med aktiviteter efter jobbet vilket är roligt för då går tiden så fort. Samtidigt vill jag stanna tiden eftersom vi snart bara har några månader kvar att bo i den här lägenheten.... Känns så sjukt jobbigt att behöva börja leta lägenhet när man inte vill flytta...Men det visste vi ju från början så det är väl bara att bita i det sura äpplet!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Fredda

Jaa, du har nog faktiskt dolda tävlingsgener. Du blev ju så jäkla sur när inte din "bazooka" funkade i sista grenen... men du fick ju oxå en kattunge o somna i ditt knä. Katter trivs med dig ;)

2010-09-13 @ 15:17:19
URL: http://freddainthesky.blogg.se/
Postat av: Sussie

Ja de älskar mig :) Men den funkade ju faktiskt inte....

2010-09-15 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0