Sjukare än på länge

Ska inte ens försöka räkna upp på alla sätt som jag mår dåligt. Nåt som dock är oförklarligt är varför jag sitter i soffan för andra natten i rad efter att ha blivit väckt av att det ilar och kryper i hela kroppen. Assjuk känsla som jag blir helt knäpp på. Jag är supertrött när jag går och lägger mig, somnar och vaknar ca en timme senare av dessa ilningar.... Aldrig varit med om nåt liknande!! Vill bara slita av mig armarna alltså.

Hoppas att det hör ihop med att jag är sjuk så att det inte är typ restleg legs syndrom. Ska ta en tablett nu och hoppas att det går över för jag vill sova!

Helvetes skit dagar har det varit nu.

Kommentarer
Postat av: wickii

Det låter som mammas nätter och hon har RLS!

2011-03-09 @ 21:49:46
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0