I'm back...

.......but I never really left! Jag har bara haft en väldigt väldigt hektisk vår och tiden har inte räckt till. Nu är det dock sommar och det går inte att jämföra med hur det har varit. Det är nästan så man saknar hur det var innan eftersom tiden nu har börjat sega sig fram på jobbet. Det som är bra är att jag har kunnat göra sånt där som inte är akut och som man aldrig hinner med annars.

Jag bor ju själv i Stockholm för karln min är ju på Åland och jobbar för fullt. Det går bra och är inte så ensamt som jag trodde men det är verkligen en annan sak att vara två. Så mycket roligare det är att ha någon att dela livet med som man älskar. Fredda och jag är inte så bra på distansförhållande och telefonen gör oss mest irriterade på varandra men däremot har vi nu hittat vårt bästa kontaktsätt. E-post! Så himla roligt att mötas av ett gulligt mail på morgonen och nåt att se fram emot på dagarna när man jobbar.

Det är så varmt så jag snart smälter bort och jag orkar inte göra nånting. Så på det sättet är det skönt att slippa dela sängen med en annan varm kropp för då skulle jag väl bli tokig.

I helgen var jag till Linköping för att hälsa på Linnéa och vi drog iväg till Viken och gick på karnevalbåtfestivalen för första gången på 4 år. Det visade sig vara mycket mycket roligare än jag kunde tänka mig och vi röjde verkligen på dansgolvet! Inte ofta man känner att man verkligen kan släppa loss och jag trodde definitivt inte att det skulle ske i lilla Viken där man har alla blickar på sig. Men jag betalar priset för det idag.... Kom hem halv fem och gick och la oss halv sex så man är så jävla sliten nu!

Ha det så bra!
Kram


Kommentarer
Postat av: Fredda

Älskar dig gumman! puss

2010-07-12 @ 13:44:52
URL: http://freddainthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0