Snabb uppdatering

På lördag går flyttlasset till Hornstull och jag räknade igår att vi har 24 banankartonger redan bara uppe i lägenheten och då är allt inte packat än.... Galet vad grejer man samlar på sig! Men har ändå slängt ganska mycket tycker jag. Ursäktar mig med att man faktiskt inte fåt plats med så mycket i varje banankartong. Jag ser så mycket fram emot detta och blir glad bara jag tänker på det, samtidigt är det väldigt konstigt såklart och det känns ju inte alls som hemma där men det tar väl inte så lång tid hoppas jag.

Det blev även byte av kontor. Det visade sig ju att man var hett villebråd och jag kunde välja mellan 3 olika kontor i stan och valde till slut Solna som ligger 20 min från hemmet. Jag valde Solna för att min förra chef jobbar där och han vet jag är bra. Samt att det är väldigt många yngre som jobbar där och det är ett stort och livligt kontor så det kommer bli kul hoppas jag. Men jag kommer sakna nästan alla här ändå, varför har jag så lätt för att fästa mig vid människor?

Jul och nyår har varit bra och jag har varit ledig typ 2 veckor och varit på Åland hela tiden. Lite för mycket alkhol både på juldagen och nyårsafton men i övrigt väldigt trevligt. Känner att det är skönt att det är över nu dock. Fantastiskt med en vit barndomsjul igen och jag njuter så mycket jag kan. Vill åka pulka men det är tyvärr omöjligt eftersom Fredda åkte sönder den förrförra året tror jag det var ha ha!

Nu måste jag sluta men jag hoppas alla mår bra och får en trevlig dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Cessili

Vad skoj med flytt. Var i Las Vikas i jul så mysigt och vitt över allt och mer snö än nödvändigt. kram kram och lycka till med flytten.

2010-01-07 @ 18:48:55
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0